HEMSKT MYCKET HEJ!

Jag vet jag vet! Det var förbannat längesedan. Men så kan det bli. Har fyllt min tid med saker som gjort mig för upptagen och lycklig för att ha prioriterat bloggen. Tröttnade lite också ärligt talat. Men nu blev jag sugen igen och ska göra ett litet försök att börja om igen.
 
Så vad har hänt?
 
Hm. I runda slängar (vad är det för jäkla uttryck egentligen?) så har jag:
  • Haft en helt fantastisk sommar.
  • Flyttat in i MIN lägenhet.
  • Åkt runt i Europa med dålig hygien och en gigantisk ryggsäck.
  • Börjat en ny skola där jag får fotografera och skriva hela tiden.
  • Spenderat massa tid med någon som jag gillar så mycket att jag får magknip ibland.
  • Haft och varit på en massa kalas.
  • Varit på två små festivaler.
  • Varit i Milano med en bästa vän.
  • Dansat.
  • Skrattat.
  • Och fått vara med min familj som kommit från olika länder och städer.
Jag har haft det bra. Bara bra. Och ja - det är väl klart att jag har en och annan bild från dessa händelser.
 
Jag ska visa - herregud! Men nu är det plugga-franska-dags (jag vet - jag har börjat med det helvetet igen) och sådääär. 
 
För att uppdatera mitt hår också:
 
 
Det var allt för nu! PEACE.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0