Godkväll.

Busy busy busy, först igår med den mest intressanta skoldagen (bara kreativ skrivande hela dagen - boyaa) och sen åka till göteborg.
 
Varför?
 
För att säga vi ses snart till bäste Wolfie. Det var konstigt. Vi insåg att detta kommer bli det längsta vi varit ifrån varandra på typ 4 år - makes no sense.
 
Det var mer konstigt än jobbigt. På bussen var det bara jobbigt.
 
Tack o lov kommer en förbannat fin kille som ett telegram till min dörr med chips och skägg. Så kunde jag se det hela lite ljusare! Det är ju nästan som Bengtsfors som min mor sa. VI SES JU SNART FÖR TUSAN! Och så får jag se en till familjemedlem samtidigt. Finare än så? NEJ DET FINNS ICKE.
 
 
Kommer sakna denna vackra människa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0