Åmålskalas hos hermelinen.

21 april var det åmålskalas. Sådär som åmålskalas skall vara var det. Ölspel, skandalfyllt, beerpong, klängande och en hög promillehalt. Jag och Jesus befann oss bland ölberusade och dansande pojkar - det fanns inget annat än att bli vinberusade och dansa med varandra.
 
 
Kvällen slutade som på de två sista bilderna. I en hög, lite lätt alkoholpåverkat, skrattandes och sjungandes. Fabulöst. Man tackar Hermelinen. Man tackar i efterskott!

Postat av: jesus

Först och främst, att du har börjat blogga igen är helt fabulöst och jag finner inte ord för min lycka (kommer säga detta till ditt ansikte om ungefär 20 minuter eftersom vi ska dejta då) för det andra skulle jag vilja påpeka att lyckan blir om möjligt ännu större av att du börjar så långt bak i tiden så inga av dina fantastiska bilder går osedda för internet. Till sist kan jag ock inte låta bli att påpeka obehaget av den surrealistiska toalettbilden som på ett till synes oskyldigt sätt visar våra kiss-strategier men som är tillräckligt obehaglig för att uppmärksammas. Precis så det brukar vara att ta sig igenom bild efter bild med fantastiska ord på din blogg. Det var allt för mig, sluta aldrig uppdatera, Du gör mig inte besviken son.

2012-09-16 @ 17:22:41
URL: http://jesusdansar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0