Hippiekalas del1

I Lördags var det fest i den tomma lägenheten med hippietema och då skall det självklart börjas i gräset.



Klara Kronisk Klorofyll, dotter av Kosmos, skapade grillspett.



OCH AMANDA... nej. Moder Venus Vattenspridare VAR HEMMA och rökte på.



Och Vivecka Vindsdotter tittade också förbi minsann.



Flowerpower.



Jag kallades Papa Kosmos.



Varsågoda: Iakta Fridas ansikte explodera.



Grillmasters med taktiken: Om vi lägger näsdukar ovanpå spetten och tänder eld så blir det nog grillat. Det var gott.



SÅ djup.



Far, dotter och mor. Mycket fint familjefoto.



Alex kan va fin i glasögon...



Men Mille kan vara finare.



Ulle kom också med sin pöjkvask.



Frida = djup. Lilleman = sväljer potatis.



Kände mig som en hövding.



När vi sa flower power tog Amanda det till nästa nivå.



Urban unghäst, son av kosmos, och Klara kronisk Klorofyll, dotter av kosmos, hade en stark syskonkärlek för varandra...



Smoking LIKE A BAWS.





Min hippiefamilj.



Gladare än så får ni fan leta efter.



Djupare än så får ni då fan leta efter.



Apa i trädet måste få hjälp ner.



Peace, love and understanding maaaaan.



SÅ satans glad var jag. Fast mer egentligen. Sedan drog vi inåt för drickspel - men det får ni se senare...

To be continued.

Postat av: Judas

Kände sig som en hövding?

Du var en! Maaan!

2012-05-15 @ 00:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0