FamiljenAwesomeKalas.

 

Förr förra helgen - då jävlars samlades familjen för vindrickande, derpande och dansande. Helst skall det vara utomhus.

 

 

Amanda var helt förvirrad över tillställningen.

 

 

Jesus var bara allmänt glad trots Amandas förvirring och bestämde sig omedvetet för att skymma stewies huvud.

 

 

Jag misstänker att Stewie kletade snor på Jesus som hämd, något som inte uppskattades.

 

 

Se. Se hur Amanda laddar för att säga något riktigt kränkande och snuskigt till mig.

 

 

Något jag icke uppskattade. Se hennes njutningsmin.

 

 

 

SEDAN KOM JUDAS MED OST.

 

 

Då skulle Nicole berätta sin bästa fräckis.

 

 

Det va kult tyckte jag.

 

 

Det tyckte inte Amanda.

 

 

Det va skoj sa Judas.

 

 

Du har fel sa Jesus - och fick en hand i ansiktet.

 

 

Alla var glada att ulle kom till stan.

 

 

Nej. Vi hade inte ringt varandra på morgonen.

 

 

Bosse the boss kör boobgrab när han får chansen på lille Stewie.

 

 

Jag tror Frida släppte vind.

 

 

Bosse the boss äter Stewie när vi råkade titta bort för en stund.

 

 

Stewie didn't mind.

 

 

Min familj...

 

 

...är bäst på att derpa.

 

 

OST

 

 

Holger kom. Var förvirrad av all den kärlek Jesus överöste honom med.

 

 

Dom skulle flyga.

 

 

Så det gjorde dom.

 

 

FAMILJEN

 

 

AWESOME

 

 

KAN

 

 

POSERA

 

 

Sedan antastade jag stewie?

 

 

Sedan chilla vi i ett hörn.

 

 

Och sedan kom Nicolina till vår välsignade plats av vin och ost.

 

 

Sedan drogs det till krogen. Där dansades det, där pussades det och där kramades det. Som det ska. Perfekt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0