Otrogen.

Ja. jag har varit otrogen mot dig kära blogg och hållt på med denna istället. Men när man börjar pilla kan man ju inte sluta. Förlåt min älskade, men det är för skolan. Ibland måste man.

Detta och framtidsplanering har tagit upp hela jävla dan (med 5 gånger så lång tid på grund av internethelvetet).

Men nu skall jag se på Harry Potter i min fluffiga säng och se fram emot imorgon istället håhåååå, sov gott!



Och nej hyvel, jag önskar så att det var onlinepizzan som krånglade.

Postat av: Hyvel

Det gör du inte alls det, hade onlinepizza.se krånglat hade du varit ännu argare.

2012-02-19 @ 11:59:47
Postat av: Nossie

sv: Du är vacker du med Karro! Och jag saknar dig <3

2012-02-19 @ 13:34:28
URL: http://rainbowspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0