Jag saknar.

 

För exakt två år sedan (jag vet att det är många sådana här inlägg, men det får ni leva med, har inte så mycket nya bilder att lägga ut just nu!) lade jag ut detta, som var gamla bilder från Jesus 18 års dag.

Nu fyller Jesus snart 20 ju! Vad hände med tiden?

 

Så vet ni vad jag saknar små barn?

 

Jag saknar Amanda när hon är så redlöst full som hon är här.

Jag saknar Jesulägenheten, eller i alla fall vad den innebar, som alltid var fyllt av vin, ost och bästa vänner.

Jag saknar Jesufester när det inte fanns någon gräns för hur mycket som fick dansas och sjungas med den underbara väninnan som dirigent eller aerobicsledare.

Jag saknar familjen samlad en vårdag i parken med vin och en överdimensionell picknick.

Jag saknar när familjen lyckas hitta det konstigaste möjligt att göra på en kväll, och göra det.

Jag saknar när Nicole har drickskola och skall åka taxi.

Jag saknar Ulles rumppiskande.

Jag saknar när det är varmt även 4 på morgonen.

Jag saknar när vi var samlade och bara var lite för mycket för alla andra.

 

Jag saknar familjen Awesome faktiskt, och sommaren.

Kom hit så vi kan synka oss igen.

 

Här är blogginlägget förresten.


Postat av: AAAAAAAAAAAAAAAA

saknar dett sjjjjuukt mkt med !!!augusti hemma ja.

2012-02-22 @ 19:27:13
Postat av: Anna

Åh, tack snälla för din otroligt fina kommentar. Stor kram!

2012-02-23 @ 23:15:58
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0