Happiness hit her like a bullet in the back.

HEMMAAAAAAA.

Ah... för typ en halvtimme sen. Dubbla kurser - blir så.
Men jag har fått sovmorgon, so I'm fine (om detta nu skulle intressera någon).

För övrigt är mitt S på tangentbordet segt för att det har legat chips under som har blivit smulor. Gott tänkte jag, men jag får vänta tills imorgon innan jag gräver fram dom.



Jag är stört taggad för morgondagen också. Det är en bra dag. Ni kommer förstå. Mhmmmm. Kötta och sånt där.

GODNATT SMÅ BARN SÅHÄR EFTER ETT MENINGSFULLT INLÄGG.

Postat av: Malin Westman

Sv; Tack så mycket söta du :) Älskar ditt hår, tok fint :D

Ha en toppen fredag!!

2012-02-10 @ 07:58:06
URL: http://malinwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0