För (nästan) exakt två år sedan.

Jag har länge varit medveten om att min bror har mycket fritid på grund av brist på arbete, studier och flickvän i rätt land. Jag väntade på att en hobby skulle framkallas, men detta skedde inte. Förrän denna veckan.

Min brors officiella hobby är:
Störa och provocera sin lillasyster tills hon blir paranoid och hysterisk.




Det började så här:



Broder: Det finns till och med ett certifikat på att du är en moron!
Jag: Visst, verkligen!
Broder: Jo! PÅ RIKTIGT! Mamma, hämta det!
Moder: Nej, lägg av, jag orkar inte...
Broder: Men det finns ett! PÅ RIKTIGT!
Jag: Whatever Sebastian.
Broder: Jo, JAG SKA HÄMTA DET!

Broder går in på sitt rum och försvinner en stund och kommer tillbaka med denna papperslapp där det står:
This document hereby certifics
that KAROLINA... has been certified to be
a CLASS A MORON

Signed ........
Acting director of
Moronic Classifications.





Och om detta inte räckte så märker jag detta:



Ser ut som en fin snögubbe, inte störande för omvärlden. Men det är den...



...FÖR MIG! EFTERSOM DEN ÄR PRECIS UTANFÖR MITT JÄVLA FÖNSTER!



Så här ser det ut från min säng. Jag vakna upp och skrek i natt.




Tack käre bror, Jag älskar dig...

Men det vore snällt ifall du kunde SKAFFA EN NY HOBBY!


Tack för mig!

Postat av: Homa

han skrattade mycket när han såg det... snögubben är så skrämmande! :s

2012-02-07 @ 21:49:18
Postat av: Homa

han skrattade mycket när han såg det... snögubben är sååå skrämmande...

2012-02-07 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0