2011 - Höst&Vinter.

Sedan kom hösten med rasande fart och vad som borde kallas "det riktiga livet" kom ikapp. Men det funkade bara lite halvt... Amanda var ju hemma ett tag till - och det var lite sommar i luften fortfarande... som höll i sig...

Men skolan började, så plötsligt var man runt fina och inte riktigt lika fina hipsters med en kamera i handen eller i ansiktet och miljöproblem i huvudet.


Frida bodde hos mig, var kvar i lägenheten när jag kom hem för att genast kunna gå ut på nya upptåg.


Jag, Frida och Amanda festade som aldrig förr - minst tre gånger i veckan som tillslut ledde till tomma plånböcker, en lägenhet OMÖJLIG att städa, magsår och konstant bakfylla... lite festivalstämning.



Hälsa på i lägenheter på natten och på dagen, med vänner och utan vänner.

Sa hejdå till Amanda.



Åkte en herrans massa batmobile.



Såg bäste VETO med bäste Andrey. Livsfarligt.



Färgade om håret, tröttnade på svart och arbetade mig mot knallorange.



Såg på fina Håkan med Jesus och lillepojk. (Gick dessutom Gasten med gamla vänner, för första gången)



Åkte på VIP-husfest hos bästaste bäste Anki. Alchemisten, dansaren och den andra sångaren i Tim Burton duon.



Köttade Zombies och drack massor av vin med bästa människorna jag vet.



Åkte till Stockholm för att bara hälsa på brodern och frugan ett par gånger.



Åkte till Åmål, Göteborg och andra städer för att hälsa på pojkar och flickor tills tidiga morgonen.



Fikat oändligt mycket.



Såg Humorgalan, fina små P3 personer.



Kom närmare folk i min kurs.



Åkte till Bryssel och hängde konstant med min favorit Hippie.


Amanda kom hem igen och festivalbeteendet återkom självfallet med hjälp av Profeten, Jesus, Anki och Sven-Niklas.



Hade maskerad, var på maskerad, kameran tog livet av sig efter för mycket fest.



Åkte till Paris.



Filmade Studioprogrammet där jag fick vara programledaren: "Sen eftermiddag med Jörn".



JAG FYLLDE 18 OCH FIRADE DET MED BÄSTE!



Dansade med Timbuktu och Krister i P3.

MEN LJUDKLIPPET FINNS INTE KVAAR! Dansa fastän.

Nicole och Amanda KOM HEM - FAMILJEN SAMLADES!


(jag förstörde)

Jag hade stort kalas i lägenheten.



Firade den bästa julen någonsin.

Med ett bäst annorlunda avslut.

Hade äkta Awesomeupptåg.


Firade den bästa nyår någonsin.



Vi avverkade mozzarella, festlokaler, bag in boxar, dansgolv, chirre, pojkar, känslor, onlinepizza, vardagar, helger och hade det hur jävla grymt som helst. Jah. Mitt personliga 2011 var fantastiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0