Sto-Sto-Sto-STOCKHOLM

Ska åka och chilla lite i Estocholmo. Ska fråga om jag får flytta in i Sivletto (50-tals butik) för det är så fint att jag kan gråta där. Så ska jag äta sushi, och Veganmat - för det har de där. OCH DET ÄR SJUKT GOTT!

Tänkte köpa lite saker jag ABSOLUT BEHÖVER också. Som insulin för en diabetiker eller astmamedicin som Jesus sa, och om Jesus säger så är det sant. SANTSANT!



Jag är på stört bra humör - ska läsa om lite mord i tidningen för att ta ner humöret. Jämna ut det lite... men det kan bli svårt.



För jag och mamma har seriösa problem när vi vet att vi ska åka bil ett längre tag...



Ska sitta i bilen tills ikväll så det blir inte mycket bloggelibloggande. Min ni klarar er.
Eller nej, förlåt - jag förstår att det kommer bli smärtsamt, jag gör något tidsinställt för er. Stackars satar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0