Smörpopcorn och blåbärsmuffins.



Jag hade tänkt köra "1 foto i timmen" grejen.
Det blev istället tre bilder. Ett på tunnelbanan. Denna bilden. Och en bild på blåbärspaj.
Detta var mina prioriteringar. Men bilden ovanför är från "the English Shop" där jag shoppade JELLY BEANS!

Jag har bara köpt konstiga smaker. Min favorit var "Buttered Popcorn", som helt sjukt mycket smakade smörade popcorn. Sen stod det om man åt två blåbär och en popcorn så skulle det smaka blåbärsmuffin.

DET VAR SOM ATT VARA HOS WILLY WONKA.

Sedan har jag köpt sockervadd, grillade marshmallows, bubbelgum, piña colada och massa annat konstigt.

Så jag leker Willy Wonka och Harry Potter samtidigt. Det är kult.

Postat av: Hyvel

Willy Wonka? Johnny Wanker.

2011-09-26 @ 09:09:14
URL: http://hyveltjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0