Jobb åt Jesus.

Ska ut och skaffa ett jobb åt Jesus snart.
"Ett jobb åt Jesus?" tänker ni.
"Har inte Jesus ett jobb med att vara helig och hjälpa blinda?"

Då säger jag:
"Hur fan ska hon kunna köpa presenter till mig genom gratis arbete? Och kyrkan ger då fan inga pengar till henne att supa för!"

Och då tänker väl ni säkert:
"Men hon kan väl göra vin av vatten att ge till dig och supa själv?"

Då säger jag:
"Vet ni hur jobbigt det är att skapa vin av vatten? NEJ. Just det. För ni är ju inte Jesus eller Jesusfru som får ta hand om Jesus när Jesus ansträngt sig."


Så vi ska skaffa ett betalt jobb åt henne.
Det är så jag jobbar. Ger henne jobb. Så hon kan betala åt mig - min man.



MIN man.

Postat av: HyvelTjuven

Jesus kan skapa vin av vatten?

Pff... jag kan skapa fulvin av vatten.

2011-09-29 @ 16:57:33
URL: http://hyveltjuven.blogg.se/
Postat av: jesus

profet låt dig inte luras av tjuven. det är klart du inte ska nöja dig med fulvin, det är klart jag ska fixa finvin!

2011-09-30 @ 15:35:11
URL: http://jesusdansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0