Hoppsan.

Satt i en soffa i Göteborg med en kille som har spasmer i fingrarna och en tjej som har massor att göra men bestämde sig för att idol var viktigare. Vi äter toast, ost och dricker juice (jag har hört att det kallas frukost på latin) - och har insett att bussen till skogen går om en halvtimme från Uddevalla. Hoppsan.

Det va längesen jag skrev detta. Nu skriver jag nytt.

Jag sitter nu med en röd kalufs med kinatecken bredvid mig. Detta efter fantastisk kväll av middag med efterätt, och dricka så mycket vin och alchemist shots så jag just nu redan känner morgondagens bakfylla.

Och jag älskar detta. Massor. Sjunga till gitarr. Lyssna på SUPERNÖRDMUSIK (corpse bride och nightmare before christmas musik) och skrika med äckligt rätt. Nu skriker Frida på engelska om allt. Alltså allt. ALLT!

Puss Godnatt.


Tack Anki för finfinfinkväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0