Alanya - Dag 6

 

På dagen efter blev Frida blåsfisk på riktigt.

 

 

Och bubblade. Heletin.

 

 

Och skrämde lille Stewie.

 

 

Amanda snuska sig med öl och drinkar.

 

 

Och Ulle utnyttja Amanda när hon bada för att akrobera sig (det borde i alla fall vara ett verb).

 

 

Mina små barn plaskeliserar i pooooooleeeeen.

 

 

Stewie tycker Jesus är tokig. Jag tycker Jesus ansikte inte stämmer.

 

 

NU STÄMMER DET JU INTE ALLS!

 

 

I am the walrus.

 

 

Vad jag än sagt innan om att Jesus kickat poolside på olika bilder så var det fel - det är såhär hon kickar poolside.

 

 

MY HAND IS A DOLPHIN.

 

 

FRIDA IS A DOLPHIN.

 

 

Bara chillar.

 

 

Bara softar.

 

 

Bara groovar.

 

 

Jag. Jag vet inte vad som händer på den här bilden. Alls.

 

 

Vi flickor med MASSA SEXIG man i bakgrund. YUM.

 

 

Sweetie och Amanda - kickin' it.

 

 

Vi är goda vänner... fastän mycket olika.

 

 

Vi ville ta en liten fin parbild, blev bra tycker jag.

 

 

Frida i hatt.

 

 

Ulle i hatt...

 

 

Sista soltimmen nästnäst sista dagen.

 

 

Sa jag att Laser Turken jobba på hotellet?


Postat av: jesus

HÅHÅHÅHÅ det är något i poolen som tar fram mina allra finaste drag. och förlåt att jag kommenterar alla alanyabilder. dina texter får mig att skratta högt. ja, jag är en okänd människa. kolla gärna in på min blogg? ska vi följa varandras? på blogpooping? PUSS

2011-11-23 @ 13:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0