Alanya - Dag 4


Det fanns massa katt på hotellet. De bodde där, tillsammans med pensionärerna, ungarna och de fulla ungdomarna.




Vi bodde med dem. Tillsammas med gratisdrinkar och cigaretter. Som djur. Vi hade inget hotellrum - ohnej, vi bodde på mattorna med katt. Eller? jo.



Katt hata mig... Ville aldrig leka eller följa med ut på stan.

 

Stewie med ett lite lurigt leende. Hon hade fuffens för sig.

 


Typ här. Ja. Vår Stewie dansade till barnprogramsmusik med alla barn och lekledare. Vi va stolta föräldrar, hon följde inte med så bra som de andra barnen - men hon gjorde ju i alla fall sitt bästa.



Amanda var stolt över vår Stewie. Jag försökte be henne att sluta dricka då hon skrämde barnet, men hon var bestämd. En mycket tragisk historia egentligen.



Vi andra försökte dricka  med måtta - vodka lemonade var drinken på hotellet. Alltid. ALLTID. alltid.



Det finns en bild innan denna, men då är saker i annan vinkel - sånt snusk får ni inte se barn. Detta är en familjevänlig blogg.



Amanda försöker visa sig nykter, Ulle... hon sprängs.

 

Jesus gör sönder mitt ansikte. Minen på bilden höll i sig hela resan - det var inte så många som prata med mig...



Jesus var arg här, och jag var dekapiterad... kommer inte ihåg varför. Men det finns ju bara två självklara alternativ:
1. Jag sa: "vilken fin fakemustasch"
2. Nicole sa: "Karolina har haft nattliga äventyr med din mustasch"

Hm. Jesus vilket var det?

 

Amandas tragiska alkoholism fortsätter. Lille Ulle skojade och sa att hon kanske kunde dricka hela glaset - Amanda tog det som en dödsutmaning.



Vi började se hur vår dysfunktionella familjesituation påverkade lille Stewie. Hon trodde att hon kunde försvara sig mot oss med ninjakicks - annars skulle vi röva bort henne eller ta hennes cigaretter (jag vet jag vet... vi borde inte låta henne röka - men ni ser ju vad som kan hända. Det är värt det, lita på det.)



Judas försökte vara sansad vid bordet. hehe... lyssna verkligen på den meningen... eheheh. he.



Jag fick awesome drink. Jag var exalterad. Överexalterad. Så exalterad att mitt ansikte exploderar och kom tillbaka från tidigare dekapitering.



"Så full är jag inte, det är normalt att föreslå kattkidnappning."



FETT FULL TAXI. Köra lagligt? Nej nej, det skulle jag inte föreslå.



Kickin' in the backseat.



Dags att beställa drink på the Strokes. Amanda är fett seriös.



Jesus och Judas tyckte inte reklamen sköttes väl för klubben. Så de tog över.


Blow job och ecstasy.



Dansa vid bordet. Vi var inte våldtäcktsmän.



Inte Jesus eller Judas heller.



Tydligen var någon annan det. Amanda blev lite små sur.



KABLAM.



Jag kastade ett sugrör på Jesus som fastnade i håret.
Hon blev ledsen. Judas blev som ett barn på julafton. Stewie skratta.



Lé Retard.



Frida visade sexyposes hela kvällen för att få gratisdrinkar. Skitjobbigt - alla va på henne hela tiden, fick ju liksom aldrig prata med henne.

Sedan gick vi från the Strokes...

Postat av: jesus

bilden med sugröret i håret, jag tror inte jag är ledsen. Min blick talar med för att jag drar paralleller mellan sugröret och något övernaturligt. eller så är jag bara inte nykter alls. Nicole är det sötaste människan på våran jord, jag är ledsen att amanda inte tog med sig katthelvetet hem för det hade blivit ett äventyr på flygplatsen, du hade faktiskt också sexypose hela tiden så det var inte så lätt att få tag i dig heller och judas gjorde ett bra jobb som reklampelare. jag blev mer en reklamerare. ja. det är ett normalt ting att skriva inlägg istället för kommentarer, måste ju fylla i så läsarna får hela sanningen. profet

2011-11-17 @ 13:29:41
URL: http://jesusdansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0