Lé Student.

Ja de vart ju inte så många bilder, och kameran var fett sur efter mitt missbruk av den i Alanya - så bilderna är ett virrvarr. Men det var ju ett virrvarr.

Ett virrvarr av champangeglas, öl i buskar, sitta i bur, skrika till låtar, skratta, grina, dansa till "bird is the word", flaskor runt halsen, flaskor i magen, flaskor i handen, flaskor i väskan, pussar, kramar och satans bra.

Så satans bra.






Ulle har crazyface, jag är förvirrad.

Fjida gillaj lé jordgubb, och är fejkisnykter. (Pupillerna.)

Skyller stelt leende på vad frukosten bestod av.

Vuxna är glada och pigga, ungdomarna vill spy.



Amanda-du lurar ingen med det där leendet.

Frida kliar Henriks skalp. Inget konstigt.




Studentmorgon - bättre än inga bilder alls.
Kanske var bra att inga fler togs av min kamera.
Hmmm.
Åh.
Jag vill ta studenten igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0