Glada dansande tyska persikan.


En dag för längesedan när jag och mina partyflickor var i Göteborg på teaterresa med klassen så fick vi "the urge" att ha fest istället - och drog då en liten vit lögn för att kunna åka till Uddevalla för lite svängom.


Frida med boven i dramat. En alkoholhaltig dryck från Deutchland.
Som smaka persikoläsk.
Och hade en glad dansande persika på etiketten.
En glad persika man snarare skulle se på juicepaket.
Jävla tyskar.


Den glada persikan började med att dela med sig av sin glädje och fyllde oss med alkoläsk bubblor som pirrade i magen och gav oss kärlekskänslor och pussar.
(och det är så fortplantningsprocessen börjar, men det är en annan historia)


Sedan bjöd vi lite pojkar som fick en varning innan de kom in. Mina flickor visade var skåpet skulle stå.


Milot var där och svepte öl. Och schtekte. Och svepte öl. öl.


Amanda försökte charma mig så vi skulle gå ut. Jag var dock lite tveksam.


Men när hon började nypa mig i kinderna och med bebisröst säga:
"Vill du inte bli full på kroooogen? Ha? Vill du inte det? Jooooo det vill du." Så gick det inte att motstå.


Den glada persikan fyllde oss bara med ännu mer kärlek och omtanke, den hade inte skridit till planen som avslutade vår kväll.


Här ser man tydligt glada persikans påverkan. Stora pupiller och ett leende som bara är awkward. Om jag bara hade förstått ondskan.


Ögonen kan inte vara öppna längre, och hålla sig inom bilden är omöjligt. Frida fightar persikan och visar sin styrka genom ett mäktigt pekande finger.


Possible tauering?? Mychet nice.

 

Persikan i Jesus hufud:

Dansa jesus. Dansa. DANSAAAAA.

 


Öl, kamasutra kort och en jesus som undra hur hon hamna här. Det var dock det sista vettet som fanns kvar (om man kan påstå att detta foto är vettigt - tveksamt).



Kaos. Persiko Kaos med Rock Olle.



Onyktra pojkar. Onyktra pojkar som ville på förfest men fick persikokaos.



Kaos = Bita Milotsmage och Svart awesome hockeyfrilla.



Vad tyckte då de onyktra pojkarna? Pojke 1: Kul, men jag vill egentligen bara hem.



Pojke 2: Trevligt, men jag tänker låtsas le tills ni tar av peruken.

Kvällen slutade i Elaka Glada persikans plan.
Utkastad.
Omedveten.
Prata om gentitalier i telefon.
Tro att man står upp när man ligger ned.
Äta allt som kommer i ens väg.
Prata "viktiga" saker med vakten.
Helt medvetslös.
Vaknar med 3 timmar borta från minnet -
det finns på film.


När vi gick ut på Harrys och jag hade min mest brutala kväll någonsin -
11 Mars

Postat av: jesus

finns inget som är bättre än gamla partybilder alldeles för tidigt på morgonen. jag gillar. skarpt.

2011-07-27 @ 07:15:05
URL: http://jesusdansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0