Jag hade en vän med en bil. Men han var för full.


Kaos är ordet för gårkvällen - men SÅ jävla kul. Improvisera är mitt nya ledord, kan bara sluta på ett sätt.



Det började som sagt oskyldig i skeppsviken med vänner man inte träffat på ett tag.



Vi spelade Orangino lite halvhjärtat.



Men pratade egentligen bara en massa skit och snuskiga detaljer.



Det, dricka slattar och röka cigaretter.



Amanda var självfallet där och var överpeppad (slapp se någon hångla vid snabbmaten tror jag).



Jag tror han kallas Mr. Cool...



Små jägershots satt inte fel.



Mycket fina flickor.



Flickor... poseringen är förvirrande... Vad händer?



Såhär gör man. SÅ är du fotogenisk.



Sedan drog jag och flickorna på bilden in till stan med skjuts från fina Helen som var designated driver. Kvällen var slut sa vissa, vi sa: NEIN. ICH BIN FESTENGISHLAGE!



Så istället för att sova blev det Tequila.



Och hångel.



Och skåla i vin på Harry's.



Och på grund av Harry's opepphet (stänga vid 12 - sådana fasoner) blev det mer vin på Butler's medan telefonen gick varm till en vän med efterfest.

Problemet var hur vi skulle ta oss dit - det var nämligen 6,5 mil bort (med färja inkluderat).

Men pojkarna gav oss ett erbjudande vi i vårt tillstånd inte kunde tacka nej till: Taxi?



Såååå vi hamnade här: ytterliggare en mil bort, i ett hus med fest.
Det badades, dansades, "busades", dracks och chillades tills morgonen.
Denna bild är tagen 5.41, då sa jag godnatt till Amanda - sånt är det bästa jag vet.



Och till Highfivemannen nummer 1. Jag hade seriöst varit stenrik om jag fått 1 krona per gång han sa:
JÄRN!? HIGHFIVE!!



En förvirrad stund på förmiddagen vid vårt enda byte ute i ingenstans får avsluta denna fotosession.
Fy tusan vilken bra kväll flickor.
(Ha det så jäkla bra i England Helen!)

Postat av: Mosifix ;)

Helt underbar kväll! Pözz :)

2011-07-21 @ 19:09:08
URL: http://ensamsldat.blogg.se/
Postat av: blondinen ;)

så sjukt jävla underbar och rolig kväll! :D något som man inte tackar nej till igen! kyss o smek parningslek!

2011-07-21 @ 20:21:57
Postat av: amandaaaaaaaaaaaaaaaa

LOL att detta hamnade underKetigorin "Sofistikerade coctailspartyn"

Mcycket random och uppskattad kväll!!

2011-07-22 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0