En nystart.

Här börjar jag om. Med ett nytt hem. Ny skola. Ny stad. Ny förhållandestatus. Ny livsstil. Nytt liv. Och ny blogg.

Utan Rut.

Och här ska jag skriva om det och visa upp det.

Ärliga ord, fotografier på mina kära, musik man inte kan leva utan, detaljer och tankar, äventyr, filmer och precis vad jag känner skall passa här.

Det som inte förändras är min kärlek för min familjen awesome. De kommer alltid att vara där, men ändå känns det som att alla flyttar. Vi vilsna kvarlämnade barn skall skapa egna äventyr utan de andra för att sedan dela dem igen.

 

Jag har skapat så mycket minnen tillsammans med andra den senaste tiden. Några av de absolut bästa och några av de absolut sämsta. Jag skall minnas dem alla, men vissa skall också bara bli en del av den tid som gått förbi. Det  finns så mycket jag vill dela med mig av.

 

 

Mina nörderier, mina cravings och min humor stannar där den är den med. Men jag vill nörda nytt, hitta nytt nytt nytt. Jag vet att jag kommer finna massor som passar mig som bara inte fått plats när så mycket Rut har tagit upp all tid och ork.

 

 

Jag ska vara öppen, klartänkt, frispråkig och se upp till och tycka vem jag vill är fantastisk. Jag ska inte låta något hålla mig tillbaka mer.

 

 

Låt mig visa vem jag är. Vad jag vill. Vad jag tänker göra. Och Vad jag gjort.

Detta var fruktansvärt djupt. Djupare än tusen oceaner.

Välkomna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0