jesus räddar er

Karolina Jörn har inte varit den snabbaste på att uppdatera sin blogg och jag förstår om era själar gråter på brist inlägg. Därför kommer jag, jesus, likt en riddare i en solnedgång och tar bort era tårar genom några improviserade men ack så innehållsrika textrader.

Nu blev jag precis störd i mitt flow av bajram som plötsligt baknade på dörren in till jesussal (iaf tillfälligt jesusal). Just nu sitter vi och äter upp karolinas kylskåp, något hon så oskyldigt gav oss tillstånd till som vi tog på största allvar. Nu ska jag dock umgås lite med bajram och kanske välta lite hyllor och slå sönder några vaser.

Glöm inte vem som räddade er i mörkret. '
det var inte profeten.

DET VAR JESUS.




Postat av: Farao

MEN! jag som precis börjat stalka henne så ska hon göra på detta viset...

2011-08-24 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0