Hattar, schkumpa och mustaschmannen.

Under gårdagen åkte jag, Amanda Tacoking och Jesus till Göteborg för att... jah... chilla. Så det gjorde vi och derpade runt - hade det liksom allmänt trevligt.

Vi tog oss sedan hem med några små ting (visar imorn) efter att ha missat tåget vi satt bredvid p.g.a. oengagemang i att skynda. Och där blev det lite förfest.

 

Det blev schkumpaaaa, DJ Wolf och evilplans för kvällen.

 


Sedan blev det Butler's (Med Jesus som underbar sugardaddy - bäste) där jag såg en mustaschman att ta med till bordet - det slutade med efterfest till morgonen i okänd lägenhet med okända pojkar.
Dansa till morgonen, cigaretter genom fönstret och mys i soffan.

Så vill jag ha mina fredagsnätter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0