Lördagskalas med firande av Alex - dotter av Kosmos.



Blottande pojkar med upprörd Jesus delade samma bakgård, också tillsammans med massa andra studenter, för att spela ölkubb, dricka vin och klättra på allt i vår väg denna lördagen. Det kommer självklart ett fullbordat kalasinlägg, men det är kaos mycket bilder att pilla med så ni får ett smakprov, ett fint sådant om ni frågar mig.

Myser med balbilder också, jäklars filijopphipphoppsfan vad kul det var, längtar efter att se Jesusbilder - ledsen littleman men många var suddiga - och då skall det allt komma ett fullt balinlägg om jesus tillåter mig sno. Ska muta med något gott, ost kanske... jo ost blir nog bäst.

Postat av: HyvelTjuven

Haha wow, sweet hur min tröja lagt sig så att jag ser ut att ha massa valkar :D

2012-05-28 @ 23:40:40
Postat av: jesus

så att jag "ser ut att ha" massa valkar. bra där Holger.



Ost blir utmärkt.

2012-05-29 @ 12:52:37
URL: http://jesusdansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0