Curl.



Har lyssnat på tonvis med musik och ätit chips denna kväll. Man får det när man bara haft megaotur heeeele dagen - förutom när vi faktiskt höll i workshops för då jäklars gick det bra. Men i övrigt så:

  1. Glömde nyckeln till lägenheten
  2. Glömde paraply (spöregnar)
  3. Glömde sjalhelvetet (iskallt)
  4. Kunde bara ha flip-flop på grund av skavsåren (folk trodde jag var från psyket)
  5. Jag får min tid på månaden mitt under workshopen
  6. En elev tar min mobil och trycker in PIN tills jag behöver PUK (väldigt jobbigt att inte ha mobil när man inte har någon lägenhetsnyckel)
  7. En bil körde i vattenpöl bredvid mig
  8. Jag ville dö lite
Men sen är det bra. Bara bra faktiskt. Fått mina första jobbtider, har choklad och chips kvar och ska gå och lägga mig likt en tant.

För jag skall ju upp 5 för tusan. Mm. Sova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0