Brudar i Alanya.

Några av de bästa brudarna jag vet har sin välförtjänta studentresa i Alanya just nu, jag är självklart glad för dom - men är mest jätte irriterad över att jag inte är med. Ett av de bästa minnena (ni som känner mig eller läst min blogg länge vet detta) är Alanya resan förra året. Fest, sol, bad och awesomes. ALLTSÅ ÄRLIGT TALAT HUR UNDERBART KAN DET BLI!?

Så faktiskt. Några favoriter i repris. Inget fel med det liksom.








 

 

 

 

Fast jätte irriterad - det är jag inte. För vet ni vad? VET NI VAD!?

AMANDA OCH NICOLE KOMMER JU FÖR I HELVETE HEM DENNA VECKAN. VET NI HUR MYCKET VIN SOM SKALL FÖRTÄRAS, HUR MYCKET KRAMAR OCH PUSSAR SOM SKALL GES OCH HUR MYCKET TID SOM SKALL TAS IGEN!?

NEJ!

DET GÅR INTE ATT GREPPA.

Jag är helt varm inombords. Familjen awesome skall samlas igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0