Baleribalbal.



Nu får bloggen lida för nu är det mycket som händer! BAL igår, hur kul som helst, verkligen. Först fantastiskt förebaltjofräs med Lilleman och Frida som Dj:s, underhållning, stylister, fotografer och masterchefs. Finaste specialföräldrarna man kan ha. Och sedan en sjukt kul bal med en så jäkla fin baldejt. Jag skall berätta mer, och ge er mer bilder. Men nu ska jag på eurovision och vinkväll hos mina specialföräldrar - så vi får ses imorrn någonstans under allt städande! BAI BAI BAI

Postat av: Sofia

Epic win för Holger som fick Marilyn Monroe som baldejt, må jag säga.

2012-05-26 @ 20:53:41
URL: http://etherealme.devote.se
Postat av: herpderpbajram

Å va fina ni e gryyym klänning! :)))

2012-05-27 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0