FÖR MYCKET SOM HÄNDER.

Fest förra helgen med bilder som behöver visas upp, bilder från balen som behöver fixas ihop OCH BILDER FRÅN DENNA HELGEN SOM BEHÖVER FIXAS IHOP! Föööör vi hade familjen awesome fest. Och det var så kul och så fint. Jag skall berätta när bilderna innefinner sig - imorgon antagligen!

Mina dagar sen vi hördes sist kära vänner:

Torsdag: Övar inför festivalen, träffar jesus, träffar jesus syster och moster, dricker öl, dricker mer öl, sen kommer nicole från USAt ohc då dricker vi lite öl till.

Fredag: Bakfull i skolan, övar lite till, träffar jesus, fikar megatårta, åker till liseberg, glor på skatepojkar med nachos i käften, pratar (skriker) med helium, spelar på chipshjulet, köper chips trots att vi dör av mättnad (äter dom), färgar mitt hår, åker bräda, ser på fight club och däckar.

Lördag: Familjen samlas, först fika, sen vin, mer vin, mer holger, mer nicolina, mer sentimentalt, mer cigaretter och öl, trägårn, mer dans, mer folk, mer puss, mer kram, kundvagn, kundvagn välter, efterfest, skogsvandring hem, somnar 8.

Söndag: Bakisdag, harry potter, pizza, skräckfilm och hejdå till bäste amanda.


Som sagt. NÄR FAN SKULLE JAG HA BLOGGAT? VA? VA! Nejuste.




Här har ni min familj. Finare har jag då aldrig skådat.

Postat av: jesus

allt du skrivit ska jag kopiera rakt av, ändra tid så det ser ut som att jag skrivit det innan dig och säga att du tagit allt från mig. Det är därför jag kallar mig din bästa vän

2012-06-04 @ 07:31:51
URL: http://jesusdansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0