Inför Nyår.

Efter att ha legat på en soffa efter ett juldagens strapatser av total randomness (det innehöll badkar, massagestolar, pojkar med vodka och vakna med blåmärken - nej det är inte så snuskigt som det låter. Inte alls faktiskt.) Så fick jag träffa familjen igen inför Nyårskvällen.

 

 

Amanda var nöjd som vanligt - undrar dock om det kan haft att göra med att släppa vind... Jag baserar det på minen och kvinnan i bakgrundens min. Rätta mig om jag har fel.

 

 

Frida var på ett fantastiskt humör, men Nicole var inte alls på bra humör.

 

 

Mina sjukt shnügga vänner på paus.

 

 

Frida rocka paljettmössa.

 

 

Vi vandrade hemåt med våra påsar av flow för att orientera lille Stewie i Sagan om Ringens värld.

 

 

Men först "tack för att vi fick komma paket"-pyssel. Vi köpte lego. Alla bitar skulle i olika paket.

Medan jag förstod min plats som kvinna och ställde mig i köket för att göra mat åt mina arbetare.

 

 

Tog sin tid men var värt det.

 

 

Vi är bra på sånt här. Vi i familjen. Tror Festvärd Anki blev rätt glad också. Det var ju Stormtroopers.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0