En av de saker jag är mest stolt över.



Såhär ser mitt första uppslag i boken TID för liv som finns att köpa på adlibris.com nu.

Jag känner mig sjukt inspirerad att börja skriva igen och fortsätta att försöka få resten av boken publicerad. Även om jag inte lyckas med det så är jag ändå så sjukt glad över vad jag lyckats med.
Jag hoppas verkligen att någon kan känna ett stöd i mina texter, eller i alla fall tycka dom är bra.

Ska nog skriva nytt ikväll, om andra saker.

Postat av: Homa

Jag gillar 'Jag äter inte, jag sover inte' dikten så mycket! Det är så bra att du fick publicera dina dikter. Du måste vara mycket stolt

2012-02-19 @ 20:25:38
Postat av: Sofia

Haha, så kreativ kan jag inte påstå att jag är..men du! Du har ju skrivit en bok för guds skull! :) Coolt.

2012-02-20 @ 06:14:38
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0