2011 - Sommaren.

Jag har ju glömt bort att göra en såndär sammanfattning av 2011, en såndär lista med punkter och bilder som är så underbar att gå igenom och minnas. Framförallt för min egen del.
Men om jag ska göra det så krävs lite korrigering av hur det brukar se ut. Jag vill nämligen inte börja innan någonstans i Juni, för det finns liksom ingen anledning att prata om minnen innan då - de är ju smittade.

Desutom är det för mycket för ett inlägg så det blir två.



Mitt år... får börja vid Alanya. En vecka som var utan tvekan en av de bästa i mitt liv.
Med mina bästa vänner dansade vi sönder gatorna, borden och klubbarna.



När jag kom hem blev jag dock kastad ur de armar jag så länge hade vilat i, för att sedan bli sparkad när jag låg ned (för att vara rättvist dramatisk). "I learned the hard way"  Det var en berg och dalbana av hat och kärlek som fick mig att börja se delar av livet som gömts för mig innan.
Med hjälp av de finaste vännerna i världen stod jag snart på mina egna ben dansandes.



Vi gick också snabbt in i Studentveckan med Vin och Solbränna. Det var precis så underbart som man påstår, helt och hållet pågrund av vänner och familjen som gjorde det sådär som det ska vara. Helt jävla sjukt.




Sedan tog vi Studenten. Fällde ett par tårar över att Teatertiderna var över, kramades och drack vin, skrattade åt gamla minnen och sprang slutligen ut ur skolan till "Bird is the Word".
Blev vuxen och åkte i en bur - "mata inte djuren" - med en högre promille i blodet än planerat.




Det blev dags att säga farväl till fina fina Nicole som skulle flyga mot ett år i USA, tårar, kaffe, mustascher och kramar - farväl på Awesomestil.


Jag plockade ner hela mitt liv i flyttlådor för att flytta från barndomshemmet. Det var tufft. Sjukt tufft. Men det blev ändå så jävla bra tillslut.


Jag fick lägenheten själv i en månad, slutade med fest med sovsäckar och pizza, välkomna besök från nya och bästa vänner. Fick stadga mig i hemmet på egen hand, det gjorde jag med vänner och vin.


Rymde till Stockholm med Bror och fick saker ännu mer på plats.



Var på Peace and Love med bästa vänner, Åkte road trip och spränge högtalare, älskade kalaslangos, åt tonvi med hamburgare och drack litervis med vin, festade och dansade till 14.00 nästa dag.

Jesus bäste länkar: 1 & 2

Var på Fallens med ett knyppe människor man inte träffar allt för ofta.


Spenderade stor del av sommaren hos Rödbyxan i Rödbyxhuset med olika flickor som kompanjoner, han måste blivit trött på mig och mitt infernaliska dansandes efter körsbärssnaps.


Solade, skrev och hade det sådär fint.



Hade minifestivalvecka med underbaraste Anki. Vilket visade sig vara helt jävla livsfarligt.



Träffade Awesomes så fort de inte jobba, inte det lättaste får jag säga.



Hade några av de absolut konstigaste och roligaste kvällarna i mitt liv, hamnade på ställen jag aldrig varit pågrund av pojkar med en taxi, flickor med ideér, pojkar med hus, flickor med alldeles för mycket vin och pojkar med bil...


Hade fantastiska dagar och nätter med bästa vänner.


Och så mycket mer. Herregud. Bästa människor - ni gav mig seriöst den bästa sommaren i hela mitt liv. Det finns så mycket mer bilder, men ni kan hitta mycket om ni går tillbaka i tiden här... eller så får ni bara fråga.

Längtar så till nästa sommar.
Tack för bilderna jag snott utan att fråga.

Postat av: Hanna

sv: Åh tack snälla! Fy vad glad jag blir! ♥

2012-02-08 @ 18:31:35
URL: http://lalahannah.blogg.se/
Postat av: Christoffer

sv: Tack så hemskt mycket hörru du! Vilket härligt inlägg :)

2012-02-08 @ 21:17:03
URL: http://christofferjansson.se
Postat av: jesus

JA! året som varit-inlägg. Mata mig med mer tack

2012-02-14 @ 06:59:31
URL: http://jesusdansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0