Herrejössesamaliadomongon.

Vet ni något som är kul?

Att rensa!

Vet ni något som tar sjukt mycket tid typ en hel helg fast egentligen mycket mer?

Att RENSA!

Vet ni något som gör att det känns som att man skall få ett psykiskt sammanbrott?

ATT RENSA!

Vet ni vad man måste göra när man snart skall flytta?

RRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Jag har rensat idag, och igår då, är inte klar såklart - hade dock ärligt talat hoppats lite, bara lite.
Har nu hela mitt past i 3 små lådor och en back (vet inte om ni tycker det låter mycket, men ni skulle bara veta hur det var först) och har nog på riktigt sorterat bort 80% av mina smycken och i alla fall 30% av garderoben. Jag är duktig faktiskt - GRYM till och med.

Men måste sova nu, för jag kollapsar snart.



Jag tyckte det blev fint så, man kan både se en glad gubbe och en glad gubbe som pekar fuck you (OM MAN TÄNKER LITE OUTSIDE THE BOX - som jag gör, i mitt specialmode jag är i för tillfället) .. nä. GODNATT!

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

SVAR

Hejsan :) Nu finns vinnaren uppe av dagens blogg! Kika in om det blev du och anmäl dig gärna till den nya tävlingen också ;) Du hittar den här: http://vadfanskajagheta.se/2012/april/mandag-dagens-blogg.html



Kram!

2012-04-16 @ 11:49:27
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: jesus

fin gubbe.

2012-04-17 @ 13:28:09
URL: http://jesusdansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0