Som att vara full. Fast nej.

 

Har just gått genom ett tankat uddevalla och bara velat hem för att sova - men nu är jag alldeles adrenalinig (fast helt slut?).

Har haft fullt upp idag - Omställningsnatta i Göteborg. Har gjort mitt klassrum till en biosalong, säljt popcorn, pratat med megahipsters och pojkar iklädde trikåer för att se ut som sol och vind - har också spelat gitarr och sjungit. Jag är mycket stolt över min insats - det var pirrigt och stressigt, men så SATANS kul!

 

Ska upp tidigt och åka till Estocolmo till bror min, för att på måndag ta bussen till Bryssel med HippieNiklas (sen de andra också... men det är efter sex timmar och så långt kan jag inte tänka).

 

TA DET LUUUUGNT - jag tar med mig datorn till Estocolmo och förbereder massa blogginlägg. Jag vet ju såväl att ni inte klarar av att leva utan min fantastiska humor, mina bilder på mig själ, när jag berättar så ingående vad jag har haft för mig eller är allmänt poetisk. DET GÅR JU INTE. Men jag finns ju här för er. Puss. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0