Torsdag i Stockholm.

Om jag ska sammanfatta igår så får jag göra det med fyra punkter (mest för att bilderna inte direkt var överflödiga...)



1. Först ett hejdå till Badass brodern (och frugan därinnan) så att jag och Sebastian fick bilda en SUPERDUO. (Superduo = jag får bestämma allt)



2. Den bästa maten på länge (den slog Herman's) som dock får min mage att undra vad jag håller på med efter två veckor av pizza, kycklingrulle och hamburgare... fy fan vad det är synd om min mage.




3.
Det var det bästa stället jag varit i, någonsin. Jag darrade, skakade, grät av lycka inombords över denna butiken. Jag ska jobba där. Jag ska bo där. Jag vill leva där.



4. Perfekt avslutning med Mojito (min bror bartenderN), slakt i Mortal Kombat och bra skräckfilmer.

SUPERDUOOOOOOON!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0