Första dagen med bebis.

JAG HAR SKAFFAT DET FINASTE JAG VET TILL MIG SJÄÄÄLV.

EN fin fin fin fin fin Nikon D5100. Jag älskar den. Jag ska mysa med den i natt. Jag vill veta allt om den, bli så privata som möjligt - vi får se hur långt det här går... det kan gå hur långt som helst.

Och vet ni vad detta innebär - jag kommer börja blogga igen! För jag vet ju att ni saknat mig.

... jag kanske har saknat bloggen. Kanske.

KOLLA HÄR PÅ VAD MIN BEBIS KAN GÖRA!



DEN KAN SÅ MYCKET. Och jag behöver knappt redigera bilderna. De blir så satans fina ändå.
Åh vad jag älskar honom. Han skall få heta... Hans.

Postat av: Jossan

Duktig Hans! Sista bilden var grym. Keep up the good work, du å Hans. Hajj

2012-05-11 @ 13:07:55
URL: http://josshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0