En suddig och mörk gif-kväll.



Vargen och den lillemannen öppnade sina dörrar för dryckeslekar och Eilert Pilarm.



Hemlagad pizza fanns på bordet, vi kvinnor visade hur man äter.

 

En liten glad dans till Eilert Pilarm startade kvällen. All Shook up.

 

 

Alex är sneaky men kan inte motstå ett par moves.

 

 

Mille vägrade dock.

 

 

Jag tror Frida sa något otrevlig till Lilleman, blev meddelad om att han tog åt sig, och tittade sedan glatt på vad hon åstakommit - kan det stämma?

 

 

Frida visade sina nya dansmoves hon hade övat på under veckan.

 

 

Helt klart en schlager eller en Eilert som fick Anki att visa sin inlevelse.

 

 

En oseriös lilleman.

 

 

En sjukt seriös Mille. Kolla på han bara.

 

 

Mycket bilder shon shagt. Heletin.

 

 

Anki inda house. När vinet slog till började hon ganstah rappa och dra ner byxorna till häng. Finns inga bevis - ni får bara tro mig.

 

 

Mille slutade vara seriös. Blev bara väldigt glad.

 

 

Hysteriskt glad.

 

 

Sista gifen. Jag "dansa för mig själv". Kanske lite för spontant. Det bev mest förvirring först. Sen var det kul. Lagom kul... man ska ju icke överdriva.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0