Tillbaka i skolan.

Efter att ha missat över en vecka i skolan är jag motstridigt tillbaka i vår redigeringsstudio och mår som bara fan. Lämnade dessutom en väldigt mysigt sovande Wolf, visst visst det låter som efterskalvet av snusk, som jag hade mycket hellre spenderat dagen med än att åka till Göteborg en dag som denna.
Vet förresten att mitt bloggeri inte varit på topp, men nu ligger det bilder som väntar på att redigeras hemma i datorn - så jag skall allt få tummen ur och fixa till detta, men man får faktiskt låta bli och blogga när det enda man har att blogga om är:

  • Jag åt flingor.
  • Jag sov.
  • Jag såg alla Harry Potter filmerna igen.
  • Jag mår dåligt.
  • Nu mår jag bättre!
  • Falskt alarm.
  • Nu fick jag inte gjort detta idag heller.

Inte riktigt material för hela inlägg. Nej. Just det.
Sov gott ni som sover. Jag skulle kunna döda er för er situation.


Jag satte på mig min typ av mjukiskläder idag.
Sånt man får, eller måste, göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0