BJÖRNSTAMMEN FREDAG.

 

Jag och min Jesus strålade samman i Göteborget, till den lille lägenheten där hon genast skapade drinkar av gammalt vin. Som att göra vin av vatten, Jesus håller vad hon lovar.

 



Sedan hade vi barnkalas med BJÖRNSTAMMEN
(ja jag har börjat skrika BJÖRNSTAMMEN... såhär efter gårdagen. Det blir bara så).




Sedan tog vi våra Sombrero och solero öl och fixade den sista förberedelsen inför BJÖRNSTAMMEN.


Jesus värmde upp också inför kvällens strapatser, ni skulle kunna ta lärdom av detta små barn.
DET ÄR VIKTIGT ATT VÄRMA UPP.



Och sedan såg vi BJÖRNSTAMMEN. Vi drack öl och dansade till tv-spels musik.
Och sen vi dansade tills det rann svett och syret nästan var försvunnet längst fram i publiken, skrek och sträckte fram händerna gjorde vi också - tafsa är ju alltid trevligt menar jag.

Och efter en av de bästa konserterna någonsin helt ärligt så fick vi prata med dom. Berätta hur FANTASTISKA de var och att jag stått och hejat i P3 GULD publiken när de vann sina priser!

OCH SEN FICK VI KRAMAS och prata lite till, hänga lite vid deras buss bara. Chilla lite.

FANTASTISK KVÄLL.

http://www.dalademokraten.se/_imagecache_removable/475/0/205054_bjornstamm03.jpg

Mitt kram och tafs objekt, han tyckte säkrligen att jag var töntig - men jag kunde inte bry mig mindre.


Sedan såg jag och Frida till att dansa mer. Dansa dansa och dansa.

Frida berättar också, hon är bra på sånt.

Postat av: jesus

jag förstår inte varför inte jag har en fitnessblogg.

2012-03-14 @ 22:55:04
URL: http://jesusdansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0