Alex bjöd på kalas.

Innan jullovets slut blev vi bjudna till skogen för ett kalas med ett hus fyllt av öldrickande pojkar.


Vi bestämde oss för att känna oss som hemma och laga mat. Inget konstigt.


Frida tyckte det var jätte gott. SMASKENS skulle jag nog kunna sträcka mig till.


And ofcourse. Winepong it is. Jag tror, en teori, att Nicole var taggad.


Det var pojkarna i andra hörnan med... men alltså. Det är SÅÅÅÅ mycket som inte stämmer i denna bilden.
Lillemans face? Alex ögon? DE FRIDFULLA NAKEN-BEBIS-BILDERNA I BAKGRUNDEN?


Jag tror att pojklaget träffa ett glas...


Ja, japp. Det gjorde dom.


Nice posing boys.


Det var konstig stäming när vi samlades i Alex källare. Kanske för att det var i Alex källare... kanske.


True lööööv.


PARTYING
Mille - You're doing it wrong.


Fet koncentration.


Inte konstigt när pyramiden smyger sig fram... livsfarligt.


Men alla gadda sig mot Johan Gimp, SÅ GÅR DET NÄR DU MESSAR MED MIG POJKE!


Stewie och mustaschvalen.


Awesomeflickor.


Alex. Vad gör man när man inte syns mest i en bild?


Braaaaa jobbat. Och kolla in Johans hopp i ögonen då han fått klunkar att ge bort - bara för vi sedan skulle ge honom 5 gånger mer.



En såndär grym kväll som inte kameran följde med på längre än såhär.

Det fortsatte i seriösa och oerhört oseriösa samtal. Hoppandes och dansandes till Håkan Bråkan, Lonely Island och Tyskarna från lund. Bli lyft i famn till ramlar. Blandar kaos drinkar som man river ut. Såndär riktigt bra kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0