NYÅRSKALAS del1 - bara början.

Efter timtals arbete skall ni nu få Nyårsbilder - i tre delar, för det blir ungefär 150 bilder och gifar att kolla igenom.

Men en kväll som lämnade söndriga strumpbyxor, ett klibbigt golv, tusentals tomma kärl, madrasser i varje hörn, utsmetade läppstiftsmärken, fimpar över en hel altan och dunkande huvuden - behövs visas upp.

För förutom den oundvikliga "dagen efter" så var det seriöst nog nästan allas bästa nyår någonsin. Min i alla fall.


Anki: Den fantastiska värdinnan som står ut med att vi tar över hennes hus och grisar ner genom dans och dricklekar. Hon är då fantastisk.



Kvällen börjar nyktert, så som många kvällar ofta gör, men det stoppade inte sofistikerade fylleposer - och min favoritmin på Amanda - att komma fram.



Frida var helt med i uppvärmningen.



Sen undrar jag dock om inte barnen i hörnet hade smygdruckit i ett par timmar.



Sen började spelen. Spelen från helvetet. Det var dags att ge klunkar. Alla var mina fiender, de hade en pakt likt i Robinson, och jag fick över 24 klunkar som straff.



Sen fick det vara paus när man förlorat sönder. Då går man ut på den legendariska altanen med sin drink istället.



Party Holger hade partyslipsen på och Stewie var så pepp att hon helt klart kunde ha sprängts. Hennes ansikte i alla fall.



Nicole får kameran. Hon dokumenterar toalettbesök. Detta var den enda som inte togs inne på toaletten.



Holger hade fått present, jag också. Jag fick köttis - han får ni höra mer om en annan dag.



VÄRDINNAN.



Hälsningskramar två timmar in.



Karolina tänker: Nu äre lugn pung att köra en omgång till. Känner att läget är under kontroll.



Ovetande om att Värdinnan har makten att lägga på klunkar i reglerna, och att alla skulle bli fiender även här.
5 glas på rad var gott.



Holger blir bekymrad över min hälsa och tar ett snack med Hannes. No one cares.



Jag tröstar mig med partykatten genom att, som det ser ut, försöka köra in hela handen i magen på den likt en Taun Taun.



Nicooole och Nicoliinaaa.



Glada i Hatten.



Amanda hoppade in i spelet, för att sedan försvinna... timvis under resten av kvällen. Förklaring kommer snarast.



Sedan fylldes packet på och lekarna utökades till beerpong i rummet bredvid, Stewie raggar medlemmar.



Jag tror de skrattar åt mig. Ondska säger jag bara. ONDSKA.



Fast det blev lugnare sen, ingen fara. Alla var ju vänneäl lixåm hmmm jahf nice!



Här har vi vad som gjorde Amandas kväll. Bag in boxen blev en box. En box med vin som följde henne hela kvällen. Hon sprang runt med den likt Gollum när han har sin ring.



Sofia med något lyxigt i sitt glas.



Jag gjorde en pakt med Max i spelet, men när han svek mig med denna minen bestämde jag mig för att avlägsna mig från bordet.




Beerpong med Lilleman och Mille.



Alex och Holger var också med... på sitt sätt. Det ser lite ut som att Holger i bakgrunden håller på att transformeras till en Zombie.. eller att han bara bestämt sig för att jag ska dö.



Två bilder som låg efter varandra på kameran. Om ni inte ser den sexuella spänningen som sprutar från detta rum, då är ni ju sannerligen blinda. Det handlar definitivt om sekunder innan rummet får utrymmas då middagsbordet har fått ny användning.



Efter vad som nu kan ha hänt fortsatte spelet.



Jag tog mig tid att hånskratta åt Max när han förlorade.



Fina värdinnan efter lite happy ending.



Sedan fanns det ingen som kunde stoppa det. Det var dags för dans.



Och dricka samtidigt. Jesus satte standarden - ingen tid att förlora hörde jag nog henes mott var.



Tog sekunder innan snusk sågs på dansgolvet. Inte PartyslipsHolger emot.



Alex har ett litet beroende som vi inte hade pratat om. Obehagligt säger ni?
"Terror" säger Anki.



Powerstand. Det är något fint vi har gemensamt Anki. Attraktivt vill jag till och med sträcka mig till.



Jag tror jag försöker signalera att han visat sin Penis. Det var förgäves.



Jag sökte skydd hos Anki medan Holger och Alex försvann sinnesrubbat långt in i musiken.



Vi må se ut att vara vänner. Men låt inte skenet bedra. Den smutsiga händelsen som skett kommer alltid finnas kvar i rummet.



Jag... Jag. Jag vet inte vad jag gör. Men det känns lite Forever Alone "försöka få kontakt när man sjunger, men det är så dåligt att ingen ens tittar tillbaka".



Gruppbild är aaaaldrig fel.



Den bröts upp, Jesus swingade sönder, wobblade huvudet från sida till sida sönder och skakade fingrarna sönder. Det syns va? Det är det jag ser. Och förresten - ser ni Annika dansa så kontrollerat i hörnet?..



Det var inte så kontrollerat. (fantastish hur ingen tittar åt hennes håll hohohoho)



Amandas återkomst efter en timme eller två med en markant mycket mer tom box, och ett helt nytt exalterat ansiktsuttryck. Hon kom för att påbörja den nye eran. It was go time.

To be continued.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0