Supermegasuperfödelsedagsfestmegasuper.. del2 (GIF madness)





Anki kom då som ett brev på posten efter att ha hört Amandas brunstiga rop.



Och Amanda dök bara in förtrollad av sin mustasch och sitt vin i blodomloppet för att gör Anki till en riktig kvinna.



Allt som behövdes var bara en parningsritual - så var hon med mustaschen redo.



Hennes turkiska bror intog istället mansbordet för fiskhuttar, då han helt klart var lagd åt detta håll. Lilleman tog då tillfället i akt att visa upp sina ägodelar.



Anki avslutade sin parningslek och gick istället mot beerpong (winepong i vårt fall - livsfarligt) där som ni ser... det inte går så bra.



Men Anki kom då på en lösning för att inte förudmjukas av sitt förlorande. Byta sida av bordet och agera vinnare mot den nu tomma sidan. Smart drag Anki, smart drag. (Ulle är lite konfunderad över händelseföloppet).



Här får ni bevittna något som nog aldrig fångats på bild förut. Jesus mänskliga spindelväv av sin kropp, där hon fångar unga flickor som hon lockar med meningen "en liten kram kan väl inte skada fröken?".



Lilla fröken Stewie lyckades ta sig ur, men hade en alkoholhalt i kroppen så att hon inte mindes vad som just hänt redan efter. Men Jesus - hon mindes.



Amanda Mustasch har under dessa stunder gått vidare till nästa byte - Sofia Blond vet ack icke vad som väntar henne... Ulle ser snuskerierna och är påväg för att be i ett hörn för de hemska saker som pågår.



Lilleman: Rätt nöjd med lite girl-on-girl-action.
Amanda: Mustaschen på sned efter en tripp under kjolen, jah ni kan ju ana vad vi fått se.



Stewie väntade sig lite fylleposer, Jesus utförde en ritual för spindelväven som skulle uppkomma under natten. Vänta bara. (Trosan?)



"HOHO SÅ TOKIGT" är det enda Lilleman har att säga om situationen. Är det alkoholen som verkar Lilleman?
Stay tuned.



AMANDA HAR NÅGOT JÄVLIGT SERIÖST ATT BERÄTTA. Hon satte mig ned och sa
"Karolina... du bjöd för få brudar." Återigen Amanda - jag ber högaktligen om ursäkt.



Fina flickor. Miiiina fina flickor!



Vi sa till Holger - "ÅÅÅÅH vi får fixa ditt hår innan vi går ut, kom kom kom."

Holger traskar efter, intet ont anande, och jag sprejar "hårsprej" med hjälp av mina flickor i hela håret.
När vi inte kan hålla inne längre och vi spricker av skratt, springer han till spegeln.

Vi får ett "MEN VA FAN" och sen fick han acceptera att hans hår var rosa resten av kvällen.



Beerpong har fortsatt hela kvällen. Nu är det då fan inte lek längre.
Det är så seriöst att det inte ens är kul för de deltagande längre.



Koncentrationen i rummet var nästan brännande.



Mästerverk. (Och en rejäl vaginablocker)



Lilleman har tagit sig bort från gruppen. Som sagt, stay tuned.



NU JÄVLAR SKALL HÄR DANSAS.



Amanda. Jag hoppas den här var avsiktlig. För jag vill också kunna få mitt ansikte att explodera.



DANSEN FICK ANKI ATT KOMMA I BYXAN.



DANSDANSDANS.



Här skall ni få se känsloförloppet när man får en mössa på fyllan. (samt sido story med Stewie!)

Mösstory: Kocentration och paranoia över att ramla eller få ett slag i huvudet istället för mössan.

Stewiestory: "Det är något i mitt glas"



Mösstory: Någon annan vill också ha den, och paranoian börjar ta över då mösspåsättningen (ja vet, hehe snusk) tar lång tid.

Stewiestory: "Va faaaaaeeen?"



Mösstory: Lyckan är så brutal att ansiktet inte vet hur det ska reagera, så det får en halv stroke.

Stewiestory: "Jaha det var en terminator. ok."



Tomheten på flaskan och tomheten i Lillemans ögon säger sig självt.
Varsågoda - en ung mans sinnesstämning en onsdagskväll.



Kvällen har tagit sin gång när man börjar sitta och dansa. Men Jesus handdans måste vara koreograferad, tungan och händerna: exceptionellt. Iaktta det länge, det blir hypnotiserande.

Sen vet jag inte vem som bjöd muppen i hörnet med det minimalistiska huvudet. Mysterium.



HUR GLAD ÄR ANKI?



HUR BRA DANSAR NI?



Morsande fick det att spåra ur, så Jesus gömde sig.



Jag tror minsann att jag ser lite pirr i byxan mot Alex från Lillemans sida. Är det inte hunger vi ser i de där ögonen? Haah haaaaaah?


Om ni nu av någon anledning undrar varför jag inte varit med på bilder - så är det för att detta händer:



Jah. Jag är det där omänskliga handjuret i soffan. Fy fan Karolina. Fy fan.



POWERSTAND.



Kameran var tyvärr inte hunken som Sofia hoppades på. Besvikelsen var förståerlig.



Seriöst 'wipping hair back and front'. Det var piskljud i hela lägenheten.



Amanda snyggfan. Men pupillerna skojar inte.



Sista låtarna innan utgång. Sista låtarna är ALLTID serious business.



Så SATANS söt trots timmen och alkoholhalten.



Men faktum kvarstår med vad som hände sen. Vad gjorde du mot Lilleman Frida? Han har blivit stum sedan kvällen. VAD GJORDE DU?



EN DEL av det FABULÖSA GÄNGET som röjde stan tills de kastade ut oss hit och dit. Fy fan vilken underbar kväll pojkar, flickor, djur och varelser. FY FAN VA FINT. TACK.






My face when: Jag inser att jag ska städa lägenheten och har en baksmälla som heter duga.

(TOTALLY WORTH IT THOUGH. och jag fick hjälp tack gode gud!
Onlinepizza hjälpte också till.)

Postat av: Andrée

>:(



Ditt face kan vara en vaginablocker.

2012-01-14 @ 15:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0