Supermegasuperfödelsedagsfestmegasuper.. del1

JOJOMEN! En mörk kväll under dagarna före dopparedagarna nalkades det kalas i Jörn's värdhus.
Det var lite födelsedagar som behövde firas, lite folk som behövde samlas, lite alkohol som behövde drickas och lite dans som behövde dansas. Men först var det lite tradition som gällde - Julmys á la Familjen Awesome.



Årets julklappsbyte var megamycket ärligt talat. Det betydde bara mer dödsfight. Vad sa jag - Jo dödsfight.
(läs dödsfight med skrovlig röst)



Amandas byte.



Mitt byte.



Ja ja ja Amanda du äger på tur. Sluta säg att du Whopped mah ass. Fy fan.



De små männen i boxen visste inte vad som väntade dem...



Rosa hårsprej... man ser hur alla otyg sprängs i Jesus huvud (för övrigt en mening man inte hör varje dag).



Självklart mina vänner. Vad annars?



Mycket kan dyka upp i en julklappslek av familjen... även sånt du kanske tappat bort, någon annan tappat bort eller vad en byggnad tappat bort. Är man student?



Jag hade en fransk flagga, fortfarande min, ingen som orkade ta den HOHOHO! Annars fick jag mig en dooley's shot och en pacman öppnare - båda borta redan...

Det var en fight till döden. Döden av saker.
Piña Coladan till hjälpte inte våldet, har fortfarande en fraktur i revbenen.



Stackars män, did not see this one coming. Trodde de skulle få leva lyckliga hos något barn som får dem att skjuta mot varandra, kanske bli gyttjiga och gå sönder. Men inte att de skulle få leva såhär. INTE SÅHÄR.



Nicole tyckte dock synd om dem och gav Terminator happy endings samtidigt som hon kittlade dem med sin mustasch.



Jesus. Den mest seriösa Dj:n du kan hitta. Nachoman, man skall vara seriös.



Men sen blev Amanda trött på läget. Vinet var påfyllt, likaså Amanda Mustasch själv. Det var dags.


Stay tuned, fortsättning kommer nedanför detta inlägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0