NYÅRSKALAS del3 - pussar, shots, slattar och nytt år.





Awesome.



Aldrig sett sådan njutning av cigaretter.



Aldrig sett sådan njutning i Fridas ansikte.



Gossehög.



FINA FLICKOR JAPP JAPP.



Koncentratioooooooon.



Anki - being awesome.



Karolina - being sober.



Amanda - being sane.
VAD KOMMER ALLA HÄNDER IFRÅN!?



Ni passar så bra. Som pussel. Ett attraktivt pussel.



Stratopramen? Neeeej. Här dricker vi Zlatopramen.



Alkoholiserad korsfästelse.



Mitt ansikte fastna tydligen.



Alex. Du är med på nästan alla bilder. Påpekar bara. Men det är fint. Ditt ansikte pryder så.



Amanda. Y U SO ATTRACTIVE.



I WIP MAH HAIR BACK N' FRONT



Ledsen Karolina - orange groda. Ja Alex du har fagert hår.



HANNES ROPAR IN TOLVSLAGET!



Fast sååååå mycket mer. Alla pussades. Det var bannemej vackert.



Vi kunde inte sluta.



Som sagt.
Alex... återigen.



Bromance? Finns alldeles för många bilder ni tagit i detta rummet själva för att tro annat...



Dansa i vinklar för fan.



När kvällen är lång får man hålla sig i möbler. Inget konstigt.



Eller i varandra. (ALEX!?)



Albin - du är pimp.



Bilderna blev färre, suddigare och mer barnförbjudna ju mer tiden gick...



Schteka på riktigt pojkar. Scteka på riktigt.



Det var därifrån ciggaren på morgon kom från, nice.



DAMN GIRL.



Däckad Lilleman och helig Jesus.



Sista bilden på natten. Jag och värdinnan klockan 6 på morgonen. Som det skall vara.
En av de absolut bästa kvällarna någonsin - framförallt bästa nyår någonsin! TACK ALLA DÄR!



Jag tackar inte för dagen efter. Friskt. (vem är muppnissen?)
Men när jag fick leka med min dead space figur och lyssna på Christmas Cats blev jag glad... ingen annan dock.
Av någon konstig anledning.


MEN ÄRLIGT. FANTASTISK KVÄLL. Längtar fan tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0