NYÅRSKALAS del2 - Danstastish.

 

Värdinnan Anki swingar vidare.

 

 

Mitt mål är att göra Holger döv.

 

 

Amandas min är inte helt obefogad om ni kan tänka er hur ljudet som kommer ur mig, med Holger och Alex som andrastämmor, kan låta... Så illa att folk i rummet bredvid tittar ditåt förbryllat.

 

 

 

Herr Holgers drunkface: Finurligt med en touch av mischief pågång.

 

 

Med en sjukt nöjd Alex och en nyöppnad Kir. Och nej Holger - du ser fortfarande full ut.

 

 

Amanda är mer sansad än vad hon blev resten av kvällen, en fin min för värdinnan?

 

 

Jag gissar vem det går det dåligt för i Pyramiden.

 

 

En riktigt jävla bra låt kom igång. Så bra att det vattnades i Fridas mun och... OCH HENNES FINGERTOPP FÖRSVANN?

 

 

Ankis brunstighet kom igång igen och hon gav Kristin något redigt på rumpan.

Sofia - damn.

 

 

Något Kristin inte direkt uppskatta. Anki försökte med någon "high ten dans" mot Alex... han försökt nog vara artig.

Jesus: Tjernobyldansen i sitt esse.

 

 

Om det är något vi kan så är det att dansa. Fantastish.

 

 

Frida baaah: ÄSCH pårej! I alla fall handen.

 

 

Nice face Karolina. Sleepy Sofia? Traska lugnt Alex!

 

 

Tre dansstilar utövas:

Blå pil - Köra bilen

Gul pil - Swinga loss

Röd pil - YMCA dans

 

 

Amanda hade varit borta länge och väl, och plastbunken var long lost. Man kan ju bara anta var innehållet hamnat...

 

 

Kanske...

 

 

Här?

 

 

Alex. Du ser ut som en äldre herre - och din arm skrämmer mig ju mer jag stirrar.

 

 

Fy vad ledsen du är Frida. Så. himla. ledsen.

 

 

Men jag kan misnann muntra upp dig...

 

 

Dina ord är som musik i mina öron... mmmm.

 

 

För att lite dubbelhakor ALDRIG är fel.

 

 

Amandas fylla - still growing strong.

Ankis - detsamma.

 

 

Finn ett fel...

Nicole du är stört söt också.

 

 

Finare böghög... konstigt ord det där - men jag vet inte vad jag ska säga annars...

Finare hög av kroppsdelar, kön och bisexualitet (det får duga) får man leta efter.

 

 

Amanda is kadang!

Den mössan är farlig...

 

 

farlig. Jag... jag vet inte vad jag ska säga om vad som händer här.. jag är ordlös..

 

 

Men det förvånar mig inte att alla sprang.

 

 

Mössdans.

 

 

Mah ladieeeezzzz.

 

 

Jag: alldeles för avslöjad.

Lilleman: Du vore en fantastisk groda.

 

 

DANS.

 

 

DANS. Frida verkar lite ledsen.. Nicole? Antastar du henne igen?

 

 

Sjung tills lungorna spricker.

Ulle du behöver ju inte vara så aaaaarg. Och Sofia tar sats för att springa ur bild.

 

 

SWING IT.

 

 

WORKING IT.

 

 

Antingen skall jag spy, eller så har mitt ansikte fastnat i detta fasansfulla uttrycket. Men om jag var påväg att spy på dig Sofia så ber jag om ursäkt - men till mitt försvar verkade alla andra tycka det var underhållande...

 

 

jah vi är pimp. Anki och Ulle ser ut att göra en ritualdans in i bild.

 

 

WOOP

 

 

WOOP

 

 

WOOOOOOP - fin face Maxponk.

 

To be continued.


Postat av: Anonym

dina superinlägg räddar min vardag alla dagar i veckan. fantastiskt.

2012-01-29 @ 16:46:35
URL: http://jesusdansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0