Min helg.

Jag och Anki har levt festival liv såhär i början på året med alldeles för mycket pengar och hjärnceller spenderade. Helt värt det. HELT.

Fredag:

Ett fantastiskt förkalas med Holger och Anki och alldeles för mycket vin.

Äppelvin och tre apor - för att sedan ta sig ner på Uddevallasgator och dansa runt till önskad och oönskad musik med long lost vänner.

Tequilan kom och hälsade på också. Såklart - och min nypåfyllda plånbok undrade varför.











Lördagen:

Vaknar upp av ett mer dunkande huvud än vad som var tanken och beställer pizza på nätet.

Pizzan uppkom dirket ur bakissinnet: Bacon, oxfilé, pommes frites, kebabsås, bearnaise och grönsaker. Mmm. Det var inte så gott som det verkade.

Sedan så var det huvudakten som gällde. Tågade till Göteborg och käka middag med vin - sedan bar det av till...

P3 GULD GALAAAAAAN!

Stå och hänga två meter från hur jäkla många svenska artister som helst.
Timbuktu, Kapten Röd, Björnstammen, Daniel Adams Ray, Veronica Maggio, the Ark - Annica Nordin och Rebecca and Fiona - som jag gick in i. Helt sjukt Star Struck, stod bara och gapa.

Och alla framträdanden, så jävla bra med bara några meter ifrån. Stämningen, folket och Annika gjorde en underbar kväll.



Älskarej


Snott från Anki: "BJÖRNRUMPOR". Underbart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0