UJ UJ UJ.

Har fått middag av Tove i hennes crib för att snart gå ut på klasskampsfestival i Göteborget. Har inte haft tid att blogga. Gått från bakfylla till ny fest - DET ÄR JU HELG!

Nu ska jag tvinga Tove dricka mer vin HEJRÅÅÅ!

not happenin.

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag har lyckats med konststycket att vara berusad onsdag, torsdag, fredag OCH lördag. Borde nog ha en vit vecka snart ^^



sv: Tack för att du lämnade kommentar på inlägget om provokation och irriterande töntiga kommentarer. Jag blir inte ledsen av det folk skriver, jag blir ledsen över ATT de skriver. Det är så lätt att gömma sig bakom en datorskärm, och det suger. Det behövs lite mer medmänsklighet i cybervärlden!

2012-02-11 @ 19:06:42
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0