Middag på Berns.


Ikväll var det middag på Berns Asiatiska restaurang som gällde i vad jag tror heter Spegelmatsalen...


Men först drinkar. Jag skulle vilja byta ut mitt blod mot Margarita.

 

Det godaste ihopplocket EVER, dumplings, vårrullar och sushi. Herrejävlar, det känns som om jag skall sprängas.

 

 

Och trots proppfylld magsäck skulle det vara chokladfondue med frukt, för jag såg någon annan äta det - så jag ville ha FAKTISH.

 

 

Det var gott.

 

Så gott att killen på dejt som satt snett mittemot mig fick byta plats.

Han klarade inte av min utstråling.

Bäste fredag. Träffa bror och köpte saker på Monki också.

Ja jag vet att ni jätte gärna vill se. Ni ska få, ni ska få.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0