Påfund av Satan.


Efter vad som känns som HUNDRA besök hos tandläkarn har de äntligen (eller ah "äntligen") kommit till kritan. Jag har fått någon fin-halv-glugg-tandställning som är rätt diskret förutom min barnsliga glugg.

Men i övrigt så är det satans påfund - för åh i helvete vad ont den gör. Jag tyckte det var illa i början (haft den sen torsdag), men nu kan jag inte prata normalt eller äta som jag vill. OCH JAG KAN FRAMFÖRALLT INTE ÄTA CHIPS. DET är fruktansvärt. Vill dö lite. Men jah - skall fokusera på att det blir bra sen... fint... sen... mmh.

Postat av: A D E L I N A

Kul att du anmält dig till dagens blogg. Jag hör av mig när vinnarna är utsedda. Hoppas allt är bra med dig annars? :D

kram!

2012-04-10 @ 12:42:48
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt att du är med och tävlar om att bli veckansblogg, hör av mig när vinnaren är uppe :)

2012-04-10 @ 18:59:56
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0