Idag som idag som idag.



Har suttit och hjälpt min bror mitt sitt universitetsliv och varit en FANTASTISK syster - har seriöst inte haft tid med något annat än det och gå i skolan. Så nu, nujävlar skall jag äta choklad och glo på tv. Glo glo och glo och sen gå och lägga mig. Är fortfarande i smärthelvete så då ska jag sova bort skiten - ska bli fett nice. Är seriöst taggad för min döda kväll.

Och för helgen.

OCH FÖR I HELVETE HELGEN.

Men den kräver en värdig introduktion - det kommer det kommer. Men nu ska jag dö i soffan.

Postat av: karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

2012-04-25 @ 20:34:14
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0