Skogskalas.

I Lördags tog jag mig en tripp ut i ingenmanslandet Rådanefors för medelåldersmiddag med ETT glas vin. Lite sällskapsspel kanske, men roligare än så skulle vi då inte ha det..



Jag och Jesus köpte en gåva till kvällens värdinna - en prydnadspaprika med kruka att ha på köksbordet.



Annika hade lagat en UTSÖKT måltid av tagiatelle och kräftsås.



Vår andra gåva till värdinnan - vi ackompanjera den med den tillhörande låten. "For being YOUUUUUUU".



och en UUUUUUUTSÖÖÖÖÖÖKT efterrätt i form av hemmagjord chokladmousse - det blev helt tyst vid bordet.
No time to talk. MUST.. EAT.. CHOCOLATE..



Socialt umgänge, sådär lagom och inte för tjoigt och tjimmigt.



Sedan gjorde vi det lite festligt med sällskapsspel. Jag tyckte dock det blev lite väl tjimmigt. Men ja,ja.



Vi fick titta på värdinnans ädelsten från en av hennes resor. Vi delade anekdoter från våra likaså.



Vänta lite här... det där är ingen vanligt charmig bild. OCH DET DÄR GLASET SER INTE SÅ FYLLT UT LÄNGE!



ANKI HAR DU FYLLT PÅ DITT GLAS! Och Frida - DU TYCKER DET DÄR CHIPSET ÄR FÖR GOTT!



Sluta skratta åt den där bilden på mig! Jag sitter ju bara med korslagda ben och sippar på mitt vinglas, så kul kan jag inte se ut!



DET ÄR NÅGOT SOM INTE STÄMMER.



Okej är inte det där typ tredje glaset? Ni ser ut att ha lite svårt att fokusera... jag med.

 

ALCHEMIST DRICKAAAAAA

 


Det Ballar Ur.



Dansa flickor. DANSAAAAAAAA.



FLICKOR DANSAAA.



Anki. Lär mig att dansa som du. Vad kallar du den där moven? DEN ÄR FANTASTISK!



Det där kallar jag dans. De dansar bort sina ansikten - och blir bara en kropp med en hårtuss längst upp.
(Sofia... de senaste bilderna är lite avslöjande på dig - att ha öppna ögon är inte alltid det enklaste.)



VÄRDINNAN klockan 23.00



Kids. Don't do this at home.
AQUARIOOOOUUUUUSSSS



SJUNGA



MED



INLEVELSE



ÄR KULT.

(Över en halvtimmes Danny Elfman - tur att man har så förstående vänner..)



Först Sofia, sen Andree, sen Anki - så var det bara två barn kvar.



Vaknar vid tolv efter sex timmars sömn. Bra kväll flickor. Jävligt bra kväll.

Postat av: Sofia

Vackrare bilder har sällan skådats.

2011-09-21 @ 12:43:14
URL: http://etherealme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0