Håkanfredag.

I fredag var det chill i Göteborg med Håkan - förutom att käka sockervadd och prata skvaller med honom gjorde vi lite annat.



Provade snygga hattar inför det nya modet.




Frida tog en powernap och då passade jag på att fixa saker med hennes hår. Hon verkade glad ändå.



Sedan åkte vi till Håkan och gick Gasten, såhär såg jag ut efter.



Frida sneakydansade lite bakom Simon.



Jag också. Simon drömde om Håkan mer privat.



Det va han inte ensam om.



Vi hitta en snygg outfit till Simon.



KONFETTIREGN (Vi skrek så.)



Jag vann första pris på chipshjulet. Jag = Happy camper.



Frida var rädd på Ölstugan (för mycket hipsters).



Hipsterchill med Öl och GT.

Postat av: jesus

jag blir lycklig av det här inlägget. och tack för att du smygfärgade mitt hår.

2011-09-20 @ 03:20:12
URL: http://jesusdansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0